Ким Кардашијан позираше топлес во новата кампања на нејзиниот бренд SKIMS и со тоа го привлече вниманието.
Таа со оваа кампања сакаше да ги имитира рекламите на „Lange Ski“. Една од сестрите Кардашијан позирала облечена само во шорцеви, а градите ги покрила со лизгалки. Исто така се одлучила за руса боја на коса.
Инаку, „Њујорк Тајмс“ објави дека брендот „SKIMS“, според последната проценка, вреди четири милијарди долари. Во 2021 година, магазинот „WSJ“ ја прогласи за иноватор на годината.
Таа доби пофалби што неодамна ја натера актерката Ким Катрал да го рекламира „SKIMS“. Оваа актерка е најпозната по улогата на Саманта во серијата „Сексот и градот“.
Покрај Катрал, во рекламата се појавија и Хари Неф, Нели Фуртадо, Коко Џонс и Лана Кондор.
Ким неодамна беше на удар на фановите поради костимот на нејзиниот син Сент за Ноќта на вештерките. Имено, тој позираше како „зомби верзија“ на фудбалерот Нејмар Јуниор. Неговиот пријател се „облече“ како Лионел Меси.
Двајцата биле покриени со лажна крв, што многумина сметаат дека е несоодветно во овој момент, додека Израел бомбардира цивили во Палестина.