Американскиот медиумски гигант Дизни најави големо реструктуирање и кратење на 7.000 работни места за да ги намали трошоците за 5,5 милијарди долари и да ја подобри профитабилноста на својот бизнис со стриминг, пренесува Ројтерс.
Дизни го затвори првиот фискален квартал, кој заврши во декември, со нето добивка од 1,3 милијарди долари, што е за 15,8 отсто повеќе во однос на истиот период минатата година.
Нејзините приходи скокнале за 7,8 отсто, на 23,5 милијарди долари, покажува деловниот извештај.
Сепак, истиот извештај сè уште покажува пад на бројот на претплатници за стриминг во дивизијата Disney+, за прв пат откако е основан. Дизни + го затвори кварталот со загуба од 1 милијарда долари.
Се планира да се заштедат уште три милијарди долари со намалување на содржината, со исклучок на спортот и отпуштањата.
Отпуштаа и во екот на пандемијата
Тие планираат да отпуштат 7.000 работници, што е околу 3,6 отсто од вкупниот број вработени, во филијали ширум светот.
Планираното преструктуирање ќе ги подели операциите на Дизни на оддел за забава што ќе вклучува филм, телевизија и стриминг, ESPN специјализиран за спорт и поделба на паркови, искуства и производи.
„Реорганизацијата ќе резултира со поисплатлив, координиран пристап кон нашиот бизнис“, рече извршниот директор Боб Игер, нагласувајќи дека нивниот приоритет ќе продолжи да биде стриминг.
Последен пат Дизни отпушти луѓе во екот на пандемијата, кога во ноември 2020 година објави дека ќе отпушти 32.000 работници, пред се во забавните паркови.