Тоа беше германско BMW ISETTA 300. Вратите му се отвораа од напред, заедно со воланот. Имаше едноцилиндричен четиритактен мотор од 300 кубика, моќност 12 КС/8,8 kW и достигнуваше брзина од 85 км/ч.
BMW Isetta многу се разликуваше од моделот Iso. Иако главните елементи на италијанскиот дизајн (Италија прва излезе на пазарот со дизајнот на автомобилот) останаа недопрени, BMW реконструираше голем дел од автомобилот, толку многу што ниту еден од деловите помеѓу BMW Isetta Moto Coupe и Iso Isetta не се заменливи. BMW го промени погонот во едноцилиндричен, четиритактен, 247 cc мотоцикл мотор од сопствено производство, кој генерира 12 КС (8,8 kW).
Првото BMW Isetta се појави во април 1955 година. Во мај 1962 година, три години по лансирањето на конвенционално модерен изглед на BMW 700, BMW го прекина производството на Isettas. Беа создадени вкупно 161.728 единици.
Во 1990-тите, BMW Isetta повторно заживеа преку телевизиското шоу Family Matters, во кое еден од главните ликови, Стив Уркел (Jaleel White), вози BMW Isetta од 1960 година.
Можно повторно воведување
Во 2009 година, Auto Express објави дека БМВ соработувал со Универзитетот во Бат со цел да развие серија од градски автомобили со три и четири тркала, задни мотори и погон на задните тркала. Ова доведе до шпекулации дека марката Isetta ќе се врати како конкурент на малите автомобили како што е Toyota iQ. По ова, за време на развојот на брендот Megacity / BMW i, гласините и извештаите сугерираа дека еден од претстојните автомобили ќе го носи името „iSetta“, земајќи го своето име и инспирација од класичната BMW Isetta. Ниту еден таков автомобил не беше произведен, иако брендот i подоцна беше лансиран со BMW i3 и BMW i8.
Во 2019 година, германската компанија Artega го претстави Каро инспирирана од Isetta на Меѓународниот автомобилски саем во Германија. Моделот подоцна беше купен од германската компанија Electric Brands во 2022 година и беше преименуван во Evetta. Се известува дека се произведуваат и комерцијална и некомерцијална верзија, по цена од околу 20.000 евра.