ВВ Тиквеш се приклучи кон интернационалниот предизвик и тимот одигра на музиката на „Јерусалема“. Песната во текот на изминатата година стана светски симбол на единство и мир во поделеното општество во кое живееме денес.
„Затоа, токму на денот на Св. Трифун сакаме да ја промовираме пораката за надежта и желбите за просперитетната година која не очекува. Да го подигнеме духот и моралот, да ги приближиме различностите и барем на момент да се расположиме и да избегаме од реалноста“, велат од компанијата.
Покрај тоа, соопштија од Тиквеш, се надеваме дека приклучувањето кон еден ваков глобален предизвик ќе придонесе за луѓето надвор од земјава да ја запознаат Македонија како винска земја, а воедно и да го промовираме Тиквеш како еден од најголемите национални брендови до пошироката светска публика.