“Лидл“ воведува промени затоа што клиентите премногу штедат?

by Тони Зографски

Попустите и супермаркетите одамна веќе не продаваат само намирници. Алати, украсни предмети и облека ги полнат полиците, но дисконт продавниците на “Лидл“ следната година би требало да изгледаат поинаку.

Дисконтот “Лидл“ не продава само храна и аптеки, туку и разни стоки од т.н. област без храна. Тие вклучуваат понекогаш неделни променливи зделки за алати, облека, куќни производи и електроника, кои исто така може да се најдат во онлајн асортиманот на попустот. Сепак, според порталот Lebensmittelzeitung, “Лидл“ ќе отстрани некои артикли од својот асортиман до крајот на годината. А тоа индиректно благодарение на клиентите, пренесува магазинот „Феникс“.

Непрехранбената понуда е навистина профитабилна за гигантот. Покрај свежите пекари во продавниците, делот за намирници е еден од најпрофитабилните продажни места, иако во последно време имаше проблеми. Прво тоа беше нарушениот синџир на снабдување и како резултат на големи проблеми со испораката, а сега тоа се штедливите клиенти.

Затоа што бизнисот со артикли чии цени се повисоки од 20 евра пропадна во изминатите неколку недели и месеци. Дисконтот се сомнева дека зад ова стои стравот од постојано зголемување на трошоците за енергија – клиентите стануваат сè поштедливи.

Ова е причината зошто “Лидл“ нарача значително помалку производи од непрехранбениот сектор за 2023 година, пишува Lebensmittelzeitung.

останати вести

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com