Снимен од Ема Самертон, најновото издание на ексклузивниот проект е насловено „Љубовни писма до музата“.
Модата, во најдобар случај, е уметност. Ова е верување на кое календарот на Пирели остана верен во изминатите 50 години: Познатиот ексклузивен и речиси невозможно да се добие календар – кој е произведен од италијанската компанија за автомобилски гуми како корпоративен подарок за истакнати клиенти и ВИП личности – историски го комбинира гламурот на високата мода со раскошноста на голата фотографија, на издигнат, на некој вид постер. И неговото големо откривање стана многу очекуван настан сам по себе.
Календарот на Пирели за 2023 година, снимен од фотографката родена во Австралија, Ема Самертон, е насловен „Љубовни писма до музата“ и има доста натрупана екипа (со сценографката Вики Руч и директорката на костими Аманда Харлех, која случајно е поранешна муза на Џон Галијано и самата Карл Лагерфелд) и актерската екипа.
Бела Хадид, Емили Ратајковски, Ешли Греам, Кара Делевињ, Карли Клос и други се појавуваат во овогодинешниот календаре, на кои секоја им додели етикета врз основа на нивните уникатни страсти. Ратајковски, авторката на збирката есеи „Моето тело“, е именувана како „писател“, додека Клос – чија програма за стипендии Коде со Клоси ги учи младите жени како да кодираат – е „технолошкиот познавач“.
За Самертон, чиј стил е многу експериментален, календарот на Пирели претставуваше момент кога таа можеше да ги напушти комерцијалните ограничувања и наместо тоа целосно да се фокусира на уметноста преку целата работа – ретка можност во индустријата ориентирана кон профит.
„Почнав да размислувам за сликар, музика, филмска актерка или лик од книга што го сакав“, вели таа. Стана за креативни жени кои ме инспирираат, а потоа целата идеја падна на страницата.
Проектот еволуираше во соработка помеѓу Самертон и секоја од 14-те жени. Додека нивните теми се нарекуваат „музи“, сликите ја разбиваат традиционалната динамика на уметникот-муза, не само што ги слават жените за нивната физичка убавина, туку и ги истакнуваат нивните уникатни внатрешни квалитети.
„Работејќи со овие жени кои прават многу други работи, мислев дека би било одлично да им ја дадам оваа платформа да зборуваат за работата“, вели Самертон. „[Фотографијата] беше поврзана околу тоа која е девојката, многу од неа беше замислување во каков свет би можела да биде врз основа на пораката што ја носеше“.
Клос, на пример, сметаше дека има нешто навистина посебно во внесувањето на „сите аспекти на тоа која [таа] е во [овогодинешниот] календар“.
„Каква чест е да се биде именуван за „технолошки вешт““, вели таа. „[Ема] направи толку убава работа создавајќи ја оваа технолошка динамика со неонски светла, бои, апстрактни огледала и купола… Беше посебно затоа што огромен дел од тоа што сум јас е работата што ја работам со Коде со Клоси“. (На нејзината фотографија, Клос носи футуристички, осветлен ансамбл и сребрени чизми со неонско-сина перика.)
Греам – новодојденка во календарот на Пирели – вели дека ова „е голем маркер во кариерата на моделот… Тоа е повеќе од само убава жена да зачекори во нејзината сексуалност. Има приказна зад тоа“. Таа позира во сребрени чорапи од латекс и долна облека обвиткана во извајано парче кое личи на бранови, дизајнирано од Аманда Харлех. „Го носев ова огромно уметничко дело. Обожавам да правам такви снимања затоа што можете едноставно да се потпрете на фантазијата“.