Продажбата на нови автомобили во Европа се стабилизира на нешто повеќе од милион возила месечно, што е на ниво на истиот период минатата година. Сепак, тоа не значи дека сите производители постигнале подеднаков успех.
Групацијата Volkswagen во октомври продала 287.000 автомобили, што е зголемување од 11%, објави Јато. И во исто време, треба да се има предвид дека Audi потфрли. Неверојатно е што главната причина за успехот е растот на продажбата на електричните модели. Така, Škoda Enyaq стана најпродаваниот електричен модел во Европа, заменувајќи го Tesla Model 3.
Во октомври, групацијата Volkswagen имаше 27,6% од пазарот на Стариот континент, што е буквално најдобар резултат во последните четири години. Овде вреди да се спомене дека најпродавана марка во Европа е Volkswagen, пред Toyota и Skoda.
Стелантис, од друга страна, има причина да се грижи. Нивната продажба се уште е во минус. Plug-in хибридите забележаа особено голем пад од дури 64%. Вкупниот минус во последниот месец изнесуваше забележителни 17%.
Евтиниот Sandero останува омилен избор на европските купувачи. Sandero го избраа 21.740 клиенти, а вреди да се спомене и новиот Duster, кој со продадени 14.235 примероци забележа раст на продажбата од дури 44%. Одличен резултат постигна и второпласираниот Peugeot 208, кој со 20.389 продадени примероци порасна за 40%.
Третопласираниот Тигуан беше одлично прифатен од европската публика. Иако е нешто поскап модел од ривалите од рангирањето, растот на продажбата од 72% го донесе семејниот теренец на третото место.