Катар ја забрани продажбата на алкохол во и околу стадионите, нанесувајќи му тежок удар на Anheuser-Busch InBev (AB InBev), чиј бренд Бадвајзер е главен спонзор на Светското првенство. Катар реши да ја воведе оваа забрана неколку дена пред почетокот на првенството, а Бадвајзер не криеше дека е шокиран од оваа одлука, благо кажано.
Овој бренд плати 75 милиони долари за да добие концесија за продажба на безалкохолно и алкохолно пиво, што обично добро се исплати. Во 2014 година компанијата продаде 140 милиони литри пиво повеќе поради СП, но новото Светско првенство не помина како што се очекуваше.
Во Катар потрошувачката на алкохол во јавност е ограничена, а се служи само во баровите и рестораните на некои хотели, а не во преголеми количини. Странците можат да купат алкохол и во продавници, но само доколку имаат дозвола за престој над 21 година и имаат посебна дозвола за алкохол.
Бадвајзер на тој начин ќе ги претстави своите безалкохолни верзии на пиво на Светското првенство и ќе покрие дел од трошоците, а би можел и да ја тужи ФИФА и со тоа да врати дел од изгубената добивка.
„Бадвајзер има скап логистички проблем што да прави со дистрибуираните акции што повеќе не може да ги продава“, рече членот на управниот одбор на Здружението на судски спорови на лондонските адвокати, Елеина Бејлс.
Сепак, изгледа дека Бадвајзер најде начин да го заобиколи својот голем и скап логистички проблем. Тие на својот Твитер профил открија дека огромното количество пиво кое ќе остане во магацинот ќе го донираат на земјата која ќе го освои Светското првенство во Катар.