Најк ќе укине стотици работни места, во обид да заштеди 2 милијарди долари во следните три години поради слабата продажба.
Американскиот бренд за спортска облека рече дека „презема чекори за рационализирање на организацијата“ и дека ќе потроши до 450 милиони долари за промените, главно за исплати за вработените.
Најавата доаѓа откако Најк соопшти дека продажбата се зголемила за само 1% до 13,4 милијарди долари во трите месеци до 30 ноември, или намалена за 1% откако ќе се отстрани влијанието на девизните курсеви. Сепак, профитните маржи се зголемија, па заработката се зголеми за 19% на 1,6 милијарди долари.
Продажбата се зголеми во Кина, но падна во Европа и САД, а глобалната продажба на брендот Конверс на групацијата е намален за 11%, додека продажбата на брендот Најк се зголеми за 1%, пишува Гардијан.
Проблемите, исто така, ја повлекоа цената на акциите на Џеј-ди спорт, чии акции беа намалени за 5%, и Фрејзерс Груп, сопственик на Спортс Дајрект, каде акциите паднаа за 1% бидејќи инвеститорите го забележаа слабото тргување.
Аналитичарите во Џефрис рекоа дека резултатите на Најк даваат „индикации за повнимателно однесување на потрошувачите“ и сугерираат дека поголемата потреба за попусти за расчистување на залихите ги компензира заштедите од падот на цената на товарниот транспорт.
Сепак, тие посочија дека сè уште не е јасно дали Најк станал помалку атрактивен како бренд или дека потрошувачите генерално се воздржуваат. „Степенот до кој ова може да го одрази менувањето на релативната продажна динамика и топлината на брендот ќе биде клучна точка на дебата“, велат аналитичарите.