Последниот пример потврдува дека Југото е сè попосакувано меѓу Американците кои се подготвени да издвојат голема сума за него.
И не бираат многу. Се разбира, GVX и cabrio се особено скапи, но сосема солидно минува и обичното Yugo кое визуелно не се разликува значително од оние што доминираа на нашите патишта во 90-тите. Последниот пример доаѓа од аукциската платформа Bring-A-Trailer.
Се работи за сосема обичен Yugo GVL од 1988 година, кој со помалку од 108.000 километри е сосема обичен автомобил. Судејќи по фотографиите, станува збор за примерно одржуван автомобил. До 2021 година бил кај првиот сопственик, кој очигледно штедел за 1,1-литарскиот мотор со 55 КС.
Но, копијата е продадена по цена од 9001 УСД, што потврди дека 12.100 американски долари за кабрио верзијата не биле само случајност или избрзан потег на некои „југо носталгичари“.
Американците, се чини, препознаваат одредени квалитети на производот на Застава, од кој во поранешната држава лесно се откажаа како срамен полупроизвод. Сè повеќе луѓе го наведуваат лошото одржување како главна причина за лошиот имиџ на Југо во Америка.
Така, во коментарите на оваа аукција, еден коментатор споменува како имал изнајмен автомобил Југо, кое го изнајмувал за само 10 американски долари/ден и истовремено заработил пристојни пари. Тој вели дека било потребно само редовно да се сервисира автомобилот. Еден пример се вози и денес и ја пофалува неговата ниска потрошувачка на гориво.